Піраміда сталої мобільності здорового міста

28 Квітня 2024, 13:26
Піраміда сталої мобільності здорового міста БЛОГ 3039
Піраміда сталої мобільності здорового міста

Міська мобільність складається з інфраструктури (дороги, вулиці, тротуари, велодоріжки, зупинки та ін) та послуги мобільності (громадський транспорт, прокат)

Важливий факт:

Якщо в місті розбудовують зручну мережу тротуарів та пішохідних маршрутів – люди більше ходять пішки.

Якщо розвивають велоінфраструктуру (роблять вулиці велосипедними, установлюють правильні П-подібні парковки) - велосипед як транспорт набуває популярності.

Громадський транспорт майже завжди дотаційний, але в нього варто вкладатись,щоб врятувати місто від засилля авто.

Тепер до кейсу Кодими. Проблема надмірної автомобілізації не вирішується розбудовою паркомісць та розширенням дороги, а навпаки - поглиблює її. Цю тенденцію в Європі зрозуміли ще в 60х, а деякі країни і раніше. Дивно зараз в Україні робити ті ж помилки і сподіватись на інший результат. 

Але розвиток інфраструктури для пішоходів і велосипедистів – спонукає менше використовувати авто. Бо коли є вибір на велосипеді за 15 хв безпечно доїхати до центру чи їхати на авто за 7хв і думати де паркуватись, то автівок в центрі стає менше. Бо перевага в часі не така вже суттєва. 

Правильно розставлені пріоритети – ключ до вирішення проблеми. 

Коментар
24/04/2025 Четвер
24.04.2025
23.04.2025