Піраміда сталої мобільності здорового міста

Міська мобільність складається з інфраструктури (дороги, вулиці, тротуари, велодоріжки, зупинки та ін) та послуги мобільності (громадський транспорт, прокат)
Важливий факт:
Якщо в місті розбудовують зручну мережу тротуарів та пішохідних маршрутів – люди більше ходять пішки.
Якщо розвивають велоінфраструктуру (роблять вулиці велосипедними, установлюють правильні П-подібні парковки) - велосипед як транспорт набуває популярності.
Громадський транспорт майже завжди дотаційний, але в нього варто вкладатись,щоб врятувати місто від засилля авто.
Тепер до кейсу Кодими. Проблема надмірної автомобілізації не вирішується розбудовою паркомісць та розширенням дороги, а навпаки - поглиблює її. Цю тенденцію в Європі зрозуміли ще в 60х, а деякі країни і раніше. Дивно зараз в Україні робити ті ж помилки і сподіватись на інший результат.
Але розвиток інфраструктури для пішоходів і велосипедистів – спонукає менше використовувати авто. Бо коли є вибір на велосипеді за 15 хв безпечно доїхати до центру чи їхати на авто за 7хв і думати де паркуватись, то автівок в центрі стає менше. Бо перевага в часі не така вже суттєва.
Правильно розставлені пріоритети – ключ до вирішення проблеми.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром